Tren de Vapor

Aste Santutik azarora (Domu Santu egunera arte) Burdinbidearen Euskal Museoak lurrun-trenaren irteerak burutzen ditu astebururo.

Lurrun-trenek ordutegi hau izango dute Museotik (Azpeitia) Lasaora irteteko:

•    Larunbatak: 12:00etan eta 17:30ean.
•    Igandeak: 12:00etan.

Horrela, Burdinbidearen Euskal Museoak (Azpeitia) ohiko zirkulazioak berreskuratu ditu, indarrean dauden osasun-protokolo guztiak betez, Covid-19aren transmisioa saihesteko.

Bisitariak eta langileak zaintzeko neurriak, Covid-19arekin bizi diren testuinguruan

Azpeitiko Burdinbidearen Euskal Museoko bisitarien eta langileen segurtasuna bermatzeko helburuarekin, eta Covid-19ak eragindako egoeraren aurrean beharrezkoa den urruntze fisikoari eusteko, honako neurri aktibo eta pasibo hauek ezarri dira:

•    Babes-holtzak harreran.
•    Hidrogel desinfektatzailearen banagailuak.
•    Ibilbide erabat zirkularra izango duen zirkuitu bat sortzea, Museoko bisitariek atzera egin dezaten eta aurretik daudenekin gurutzatu ahal izan daitezen saihesteko, jarraitu beharreko bidearen zoruan gezi adierazgarriak markatuz.
•    Edukiera murriztuko erakusketa-aretoak ixtea, distantzia sozial egokia bermatu ezin denean: Tren-uniformeen eta -kronometriaren bildumak.
•    Instalazioen garbiketa indartzea, Museoko bisitariek eta langileek manipulatu ditzaketen elementuetan arreta berezia jarriz.
•    Beste edozein esparru publikotan bezala, nahitaez erabili behar dira maskarak Museoko instalazioetara sartzeko.

locomotora